Slik returnerer du en vare: 

  1. Fyll ut returskjema 
  2. Legg produktene du ikke vil ha i en tett forpakning.
  3. Marker pakken med ordrenummer og navn (krav for å få returnert pengene)
  4. Returner pakke med valgfri metode til følgende adresse: 
360 Logistics AS
PB 38 Alnabru
0614, Oslo, Norge

    Du er returansvarlig
    Det er ditt ansvar at pakken kommer frem til oss.

    Tilbakebetaling
    Dersom du skal motta penger i forbindelse med en retur, så skjer dette utelukkende via Visa/Mastercard eller Vipps. Tilbakebetaling skal finne sted innen 14 virkedager etter at vi mottar produktet fra deg, til samme betalingsmiddel som ble brukt ved kjøpet.

    Ved heving av kjøp grunnet forsinket levering fra oss, gjelder samme regler for retur.

    Reklamasjon
    Dersom det oppdages en feil eller mangel på en vare må du innen rimelig tid etter at dette oppdages, gi oss melding om at du ønsker å påberope en mangel (reklamasjon). Du kan melde fra om feil og mangler ved produktene til kundeservice@raskebriller.no.

    Vi forbeholder oss retten til å videresende reklamasjoner til produsent eller underleverandør for videre vurdering av eventuelle feil og mangler.

    Hvis du på eget initiativ iverksetter tiltak for å utbedre mangelen ut over det som måtte være avtalt med William Ox AS, betaler vi ikke disse utgiftene.

    [time] minutter siden, fra [location]
    Denne siden benytter seg av informasjonskapsler for å gi deg den beste brukeropplevelsen. Vennligst klikk på "godta informasjonskapsler" for å bruke siden.
    Du er nå påmeldt vårt nyhetsbrev
    This email has been registered